reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Pavlechová

Martina Pavlechová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som pracujúca študentka. Vždy som pociťovala potrebu pomáhať druhým a tak ma napadlo založiť si blog a možno trošku upozorniť na niektoré veci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prvý postreh

Martina Pavlechová

Prvý postreh

Konečne kľudný deň. Urobím si super obed, podľa mojej najnovšej „diéty“ a zapnem telku. V nej klasické H...o a tak šťukám dookola. Nečakane som sa zastavila na RTVS 2, čo sa mi nestalo už pekne dlho. Na moje obrovské prekvapenie tu začínal dokument o potravinách a ľuďoch s názvom : ČERSTVÉ, ALE V KONTAJNERI.

  • 20. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 105x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu